03/12/2020
Jos mun pitäisi nimetä suosikkikamera, se olisi ehdottomasti tämä. Canon Canonet Ql17 Giii vuodelta 1972. Mulla on niitä neljä tai ehkä viisi🤔.
Esine ajalta joka ei palaa ja kaunis kuin koru. Jännää että nämä on vielä 40 vuotta myöhemmin kuin uusia. Tehty kestämään.