01/06/2026
Lite känns det som att luften gått ur mig nu när examenshelgen är över 🫣😅 Det har varit en intensiv, men mycket rolig tid! Och det är alltid lika intressant att få ta del av alla examinanders framtidsdrömmar 🤗 Ännu har jag någon examinand kvar att fotografera och tider finns nog för fler, ifall ni ännu bara inte kommit till skott 😉
Men sen öppnar givetvis sommaren upp för fler uppdrag utomhus! Min kalender är inte fullbokad, utan det finns utrymme för mer, så tveka inte att ta kontakt ifall ni vill boka in en fotografering av er familj, ettåring, konfirmand osv ❤️
Här en underbar familj jag fått fotografera flera gånger ☺️
Sänd DM, ring eller skicka whatsapp till nr 040 8443 404 eller maila [email protected] så bokar vi in er! ❤️