08/01/2022
Anni Taipale antoi mulle suuren kunnian ottaa hänestä ja Vihtorista kuvat ennen Vipan siirtymistä vihreille laitumille.
Anni on ollut mulle rakas ystävä mopoikäisestä saakka, ja niin kauan kun Annin oon tuntenut, Vihtori on kulkenut mukana. Saumaton tiimi. Siinä missä Anni on hoitanut Vihtoria, on myös Vihtori hoitanut Annia pitäen sen pystyssä heikkoina hetkinä. Kuivannut kyyneleet sekä auttanut nauramaan vaikkei olisi huvittanut edes hymyillä.
Vipa on ollut Annille se elämän mies johon voi aina luottaa, ei petä eikä jätä ja on just siinä, läsnä (Annin isää unohtamatta).
Vaikka ollaan heitetty keskenään vaimo-vitsiä Annin kanssa teinistä saakka, oon silti tiennyt et Nahtori on se only one, ja musta on ollut upeaa seurata miten pyyteetöntä rakkautta nää kaksi on osoittanut ihmisen ja eläimen välillä voivan olla.
Oli sitten flunssa, krapula, tai elämää suurempi kriisi niin tallille on menty, hevonen hoidettu niin hyvin kuin mahdollista ja hymyssä suin palattu takaisin.
.kunnes koitti aika, että tallilta piti palata ilman hymyä. Oli aika tehdä raskas päätös ja surusta huolimatta toimittava eläimen parasta ajatellen.
Oon Anni niin pahoillani että jouduit sun toisesta luottoukosta tänään luopumaan, m***a teit sen rakkaudesta. Samasta rakkaudesta mistä mä parhaani mukaan pidän sua pystyssä nyt, kun Vipa ei sitä voi tehdä.