14/04/2026
فكرة الانت_حار بتظهر لية كدة بالطريقة دي
مهما كانت الدنيا ضاغطة عليك ومهما حاسس إن مفيش مخرج، افتكر إن الشعور ده مسيرة هيعدي و ربنا معاك مش ناسيك
مفيش مشكلة في الدنيا تستاهل إنك تنهي حياتك علشانها.
انت مش لوحدك، حتى لو حاسس بكده. في ناس بتحبك، وفي ناس لسه هتحبك، وفي أيام حلوة جاية يمكن أنت مش شايفها دلوقتي بس ربنا شايلك الاحسن والله ما تعسرت الا و تيسرت كن مع الله .
الكلام ممكن يفرق… حاول تتكلم مع حد، صديق، حد من أهلك، أو حتى شخص غريب يسمعك.
طلب المساعدة مش ضعف ممكن انت مش شايف ان في حد بيحبك او هيسمعك بس لو فكرت بايجابية و بصيت حواليك هتلاقي ناس كتير بتحبك و تستاهل انك تكمل علشانهم
خليك فاكر: وجودك في الدنيا ليه قيمة، حتى لو أنت مش حاسس بده دلوقتي.
اصبر و ما صبرك الا بالله
الانت.._.حار مش حل ولا حلال دا حرام و من كبائر الذنوب و ما تحكمش علي حد الله اعلم بكل ابن ادم ربنا يرحمهم و يغفرلهم و يسكنهم فسيح جناتة و ربنا يطلعنا منها علي خير
تحياتي أ / نمر ممتاز
#الإسكندرية #النزهة #الانتحار #قضايا #اخبار #مصر