15/06/2016
Puha.... der har været stille på siden ALT for længe!
Og det beklager jeg :)
Jeg er "desværre" blevet ramt af det der arbejde - heldigvis er jeg utrolig glad for mit job og mine kolleger, men det tager rigtig meget af min tid.
Jeg har (i JFlindt Media) på det sidste mest lavet konsulentopgaver indenfor webdesign og programmering for et par forskellige firmaer, men desværre er det ikke noget jeg kan udstille her på siden.
Desuden laver jeg en del arbejde for dette års Skanderborg Festival - her arbejder jeg også lidt på at få lov til at medbringe mit kamera og forhåbentlig skyde en masse gode billeder ved siden af mit "rigtige" arbejde under festivalen.
På den personlige front sker der også en del - blandt andet har min kæreste og jeg købt en ny lejlighed i Odense C, som vi glæder os til at overtage 1. oktober.