02/07/2014
On the 26 of June 2014, my father in law, my husband, a friend and I went to Odense Zoo. These Photos is what came out of that "little" trip!
All photos are raw photage, taken with my 70-300mm lens - some pictures I´ve trimmed down a bit (I´ll inform of those)!
The photos taken with other lens, I´ll inform about!
WARNING: there will be photos of snakes, spiders and maybe a bit pornografic ones (but not of humans)! :D
Enyou, give comments, likes and dislikes!
Den 26 Juni 2014, tog min svigerfar, min mand, en ven og jeg i Odense Zoo. Disse billeder er hvad der kom ud af den "lille" tur!
Alle billeder er rå fotos, taget med min 70-300mm linse - nogle af billeder er skåret ned (disse vil jeg informere om)!
De billeder som er taget med en anden linse, vil jeg også informere om!
ADVARSEL: der vil være billeder af slanger, edderkopper og måske nogle pornografiske billeder (ikke at mennesker)!
Nyd indholdet i mappen, kom med kommentarer, ris og ros!