Min side handler ikke rigtigt om noget, folk kan bedømme mit arbejde inden for fotograferingen, og jeg tager gerne ud at tage billeder af hvad folk ønsker, lige pt arbejder jeg meget med at tage billeder af min lille søster og dyr. Elsker at udfordre mig selv med nye ideer, tager som sagt gerne ud at tage billeder rund på øen (bornholm) ja når der er forskælgie aktivtiere fra stævner til havne fester eller noget helt personligt, så er i da meget gerne velkommende til at skrive :)
Underretninger
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Hansens billeder sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.