Fotograf Jeppe Ploug

Fotograf Jeppe Ploug Velkommen til min side. Jeg hedder Jeppe Ploug og er 20 år. Jeg har været freelancer siden 2015.

WINTER MORNING                                                       @ Skive, Denmark
10/12/2019

WINTER MORNING
@ Skive, Denmark

WANDERLUST       ****ug
21/07/2019

WANDERLUST
****ug

STARS
23/04/2019

STARS

P R I D EDuring my military duty, I was given the opportunity to photograph our beloved Guard Hussar. Never in my time a...
06/10/2018

P R I D E
During my military duty, I was given the opportunity to photograph our beloved Guard Hussar.
Never in my time as a photographer have I seen grown men and women wear a uniform with such pride.

I går morges blev vi budt en smuk solopgang og jeg nåede lige at gribe cyklen og cykle ned til Noret i Korsør for at fan...
13/07/2018

I går morges blev vi budt en smuk solopgang og jeg nåede lige at gribe cyklen og cykle ned til Noret i Korsør for at fange dette billede!

Så er det sku blevet jeres tur til at se de billeder jeg har taget til protester, i flygtningelejren og generelt på Lesv...
25/06/2018

Så er det sku blevet jeres tur til at se de billeder jeg har taget til protester, i flygtningelejren og generelt på Lesvos.

L I V E  O N [N°16]An Afghan women comforting her child during a riot in the middle of Mytilene on Lesvos. .200 angry fa...
24/04/2018

L I V E O N [N°16]
An Afghan women comforting her child during a riot in the middle of Mytilene on Lesvos. .
200 angry fascist attacking a group of Peaceful refugee protesters have caused alot of trouble in Greece. .
The men stood together in an arm chain circle around the women and children to protect them.
[Sorry I had to break my own rule in the 365 challenge, this strong photo just desires colours]

I jagten på drømmen om at arbejde som fotojournalist, har jeg valgt at tage til Moria flygtningelejr på Le**os i Grækenl...
15/04/2018

I jagten på drømmen om at arbejde som fotojournalist, har jeg valgt at tage til Moria flygtningelejr på Le**os i Grækenland.

Første dag jeg tog ind til flygtningelejren snakkede jeg med en del mennesker for at få lidt insigt i hvordan livet her er, og som man altid høre så fik jeg også af vide at det er svært og nærmest umenneskelige forhold som de lever under.
Når man vandre rundt er mellem teltene så høre man ofte fra folk som går forbi, "Moria no good", "Moria problem", "Moria bad".

Det er meget svært at få lov til at komme inden for i selve lejeren, da der bliver patroljeret af bevæbnede vagter. Der bor dog en del folk udenfor så jeg havde mulighed for at snakke med dem.

I går var min anden dag, hvor jeg mødte Sayid på 24 år, som er på billedet under.
Sayid, har været ude og investere i nyt tøj og er nu ved at gøre sig klar til at rejse videre.
Efter at have været i flygtningelejren over 11 måneder har han endelig fået en billet ud derfra. Han drømmer om at tage til England hvor han vil forenes med sin bror.
Men rejsen fra Grækenland er en meget lang og deslige rejse. Selve rejseb tager måske op mod to måneder og ruten går gennem Albanien, Serbien, Bosnien, Kroatien, Østrig, Tjekkiet, Tyskland og så videre til England et sted der fra.
Jeg er blevet fortalt at der er flere som har haft problemer i Albanien og Serbien på grund af at mafiaen ikke ønsker dem I deres lande.

D E R R Y    C I T YNu har jeg været i Derry, i omkring en uge. Noget af det første man lægger mærke til er hvor smuk by...
13/03/2018

D E R R Y C I T Y
Nu har jeg været i Derry, i omkring en uge.
Noget af det første man lægger mærke til er hvor smuk byen er, især om natten er det svært ikke bare at stå og kigge.
Billeder her er tager på Peace Bridge, som er en 235 meter lang bro som krydser Foyle River.
Broen blev åbnet d. 25 juni 2011 og den skulle forene de to sider, waterside og cityside.

Natten til i dag var næsten skyfri, så jeg tog til Bisserup havn for at prøve at fange nogle stjerner 😊. Jeg syntes selv...
13/02/2018

Natten til i dag var næsten skyfri, så jeg tog til Bisserup havn for at prøve at fange nogle stjerner 😊. Jeg syntes selv at det var en vellykket tur. Dog ret koldt ❄

Billedet er direkte ud at kameraet, det behøver jo næsten ingen redigering😌

EXIF
(s.s. 20") • (F1.4) • (ISO 1600)

👉Gårsdagens solnedgang 👈 🔥Så er vi igang igen, forhåbentlig med mere regelmæssigt uploads😊
05/02/2018

👉Gårsdagens solnedgang 👈 🔥
Så er vi igang igen, forhåbentlig med mere regelmæssigt uploads😊

SØPAPEGØJERSe lige de her søde søpapegøjer 😍 de er helt fantastiske!
18/09/2017

SØPAPEGØJER
Se lige de her søde søpapegøjer 😍 de er helt fantastiske!

Adresse

Korsør
4220

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotograf Jeppe Ploug sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type