Fotograf EHOEP

Fotograf EHOEP Jeg hedder Elisabeth, er født i 89, og er vild med at skabe billeder med liv, energi og personlighed. Kontakt mig for et tilbud på dine nye yndlingsbilleder.
(1)

Jeg fotograferer primært mennesker - i studie eller på location. Se mere på www.ehoep.dk

Så du mig på arbejde i kirken? De sidste 4-5 weekender har jeg fotograferet konfirmander i Grindsted. 📸✨️Nu er alle året...
27/05/2026

Så du mig på arbejde i kirken? De sidste 4-5 weekender har jeg fotograferet konfirmander i Grindsted. 📸✨️
Nu er alle årets konfirmand-gruppebilleder klar til aflevering. 💪

Når jeg fotograferer børn, taler jeg faktisk ikke så meget med forældrene. 😂 Det kan måske godt virke lidt underligt som...
11/05/2026

Når jeg fotograferer børn, taler jeg faktisk ikke så meget med forældrene. 😂 Det kan måske godt virke lidt underligt som forælder, hvis man ikke lige kender min taktik.
Erfaring har lært mig, at hvis jeg er på god fod med børnene, så er forældrene glade. Børn er ofte ret ligeglade med, om jeg taler godt med deres forældre. 😂 Derfor er mit primære fokus altid på børnene.
Bare rolig, jeg kan stadig også godt lide at tale med forældrene - men vi kan altid tale sammen, EFTER de gode billeder er i kassen. 📸❤️😁

Jeg tror godt, jeg kan tillade mig at sige, at moren til disse skønne børn, var helt godt tilfreds med både billederne og underholdningen, da de var på besøg. ❤️

Har du været til bryllup for nylig?Der er bare en helt særlig stemning, når kærligheden fylder et rum og en dag.Kærlighe...
28/04/2026

Har du været til bryllup for nylig?
Der er bare en helt særlig stemning, når kærligheden fylder et rum og en dag.
Kærligheden mellem brudeparret naturligvis, men også kærligheden mellem gæsterne og brudeparret.
Alt er glæde, og "vi kan, vi vil". Det er SÅ skønt at få lov at være vidne til igen og igen og igen.
Jeg føler altid, at jeg bliver lukket ind i en helt særlig boble, når jeg er fotograf ved et bryllup. Jeg glemmer alt andet og er bare 100% til stede i kærligheden.
Når jeg kører hjem efter en bryllupsfotografering, kan jeg have fornemmelsen af at have været 'væk', og skal lige finde tilbage til mit eget liv.
Det er fantastisk.
TAK fordi jeg må forevige jeres vigtige dag!
❤️

❤️❤️
19/04/2026

❤️❤️

❤️ TUSIND TAK for alle jeres kommentarer og jeres deltagelse i min jubilæumskonkurrence! ❤️ Der er udtrukket en vinder -...
06/04/2026

❤️ TUSIND TAK for alle jeres kommentarer og jeres deltagelse i min jubilæumskonkurrence! ❤️

Der er udtrukket en vinder - Mette Nielsen , TILLYKKE med det! 🇩🇰🥳

Jeg kan se, der er rigtig mange, der ønsker sig bl.a. familiebilleder, og det glæder mig naturligvis!
Derfor har jeg lavet et særligt tilbud til jer på efterkant af jubilæumskonkurrencen.
Hvis du har deltaget i konkurrencen og booker en portrætfotografering i 2026, får du 15% rabat på hele din ordre*. ❤️

Jeg håber at se mange af jer foran kameraet. 📸

TAK for jeres altid fantastiske engagement!
❤️

*gælder kun nye bookinger lavet efter 1.april 2026.

🇩🇰📸🇩🇰 5 ÅR SOM SELVSTÆNDIG 🇩🇰📸🇩🇰HURRA - Det er helt vildt, at der allerede er gået 5 år. Det er næsten ikke til at forst...
01/04/2026

🇩🇰📸🇩🇰 5 ÅR SOM SELVSTÆNDIG 🇩🇰📸🇩🇰

HURRA - Det er helt vildt, at der allerede er gået 5 år. Det er næsten ikke til at forstå.
Tak for alle jeres bookinger, tak for jeres støtte (også den digitale), tak fordi I anbefaler mig. Jeg har nogle solide reklamesøjler gående rundt - bedre end jeg kunne betale mig fra. 😂 Tusind tak! ❤️❤️

I dag giver jeg lidt tilbage. ❤️

📸 Du kan vinde
Fotografering
inkl 3 digitale filer
+ 1 print i str 30x40 sat i ramme, klar til at hænge op.
+ merchandise (bl.a. solbriller, kasket, sweatshirt) 📸

Vil du gerne være med?

❤️Like opslaget
❤️Skriv en kommentar om, hvad du gerne vil bruge fotograferingen på, hvis du vinder.
❤️Du må meget gerne følge min side, tagge andre og dele opslaget, men det er ikke et krav for at være med i konkurrencen.

Jeg finder en vinder ved lodtrækning 2. påskedag. Så du har hele 5 dage til at nå at være med. ☀️

*Konkurrencen er på ingen måde støttet eller sponsoreret af meta eller facebook.

🥳KONKURRENCE LÆNGERE NEDE🥳I morgen er det d. 1. april. Og for at der ikke skal være nogen tvivl om ægtheden af den konku...
31/03/2026

🥳KONKURRENCE LÆNGERE NEDE🥳

I morgen er det d. 1. april. Og for at der ikke skal være nogen tvivl om ægtheden af den konkurrence, jeg lægger op i morgen (det er trods alt en dag, man kan forvente lidt af hvert), så minder jeg lige om det allerede i dag.
Der bliver mulighed for i løbet af dagen at vinde lidt forskelligt - muligvis noget der har med mit erhverv at gøre 😄. Du kan fx vinde forskelligt merchandise. Allerede NU kan du være med i konkurrencen om en SWEATSHIRT.
Du skal bare skrive en kommentar med, HVAD jeg fejrer i morgen? ❤️

Du er naturligvis altid velkommen til at dele opslaget og/eller tagge andre, der skal være opmærksomme på, hvad der sker her på siden. ☀️

*Konkurrencen er på ingen måde støttet eller sponsoreret af meta eller facebook.

Om præcis én måned (altså d. 1.april 2026) har jeg været selvstændig fotograf i 5 år.Det føles helt vildt at kunne fejre...
01/03/2026

Om præcis én måned (altså d. 1.april 2026) har jeg været selvstændig fotograf i 5 år.
Det føles helt vildt at kunne fejre 5 års jubilæum med egen virksomhed!
Jeg har tænkt på, at jeg godt kunne bruge 5 dage til at fejre 5 år. Så kan jeg smide et vildt tilbud ud til jer hver af de 5 dage.
Jeg har selvfølgelig selv nogle gode idéer, MEN:

Hvad kunne DU tænke dig at se et godt tilbud på?

Det er ikke kun børn og familier, der er på besøg i studiet. Og så dog. Hende her var der faktisk med familien, og måske...
27/02/2026

Det er ikke kun børn og familier, der er på besøg i studiet. Og så dog. Hende her var der faktisk med familien, og måske ikke ligefrem "barn", men i hvert fald hvalp. 😄
Hun var så god, og energien matchede ret godt energien i et barn, der lige har lært at kravle. 😂
Tusind tak for besøget, søde Bodil ❤️
God fredag og god weekend!

Denne seje pige har jeg fået lov at følge i et års tid! Tak for alle besøgene i studiet - det har været en fornøjelse hv...
20/02/2026

Denne seje pige har jeg fået lov at følge i et års tid! Tak for alle besøgene i studiet - det har været en fornøjelse hver gang!
Og altså, TÆNK at der allerede er gået et år. Det går stærkt.
Dejligt at få lov at forevige milepælene i det første år. Der sker jo SÅ meget.
Jeg glæder mig til, vi ses igen!

God fredag og god weekend til jer alle.❤️

Adresse

Grindsted
7200

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotograf EHOEP sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Fotograf EHOEP:

Del

Type