24/11/2022
Så er det på lørdag jeg tager på årets første julemarked 🌲🌟❤ Jeg tror det bliver den hyggeligste dag med et lille intimt julemarked, hyggelige omgivelser, juletræstænding og selvfølgelig gløgg og æbleskiver 🙏
Kig forbi og støt mig eller en af de andre dygtige kunsthåndværkere som har en stand. Jeg er sikker på du kan finde en gave eller to til dig selv eller en du holder af ✨