26/07/2025
Det har været noget af en sommer! 😍 hold da helt op alt det man har været med til de seneste 2 måneder. Så her er lige en lille opsummering af de ting i måske har misset her på min side 🥳
Det startede med en tur til Rebild bakkerne for at se de kongelig sommerballet, mega fed oplevelse!
Så var jeg med til SubHive ude ved aalborg streetfood, spændene oplevelse, mørke lokaler 😆
Så var jeg ude og tag billeder til et bryllup, som er mit sidste bryllup for i år 😁 (fordi jeg vil fokusere lidt på mine foto projekter som jeg gerne vil i gang med)
Så var jeg også lige ude ved Brovst elite speedway klub for at se og tag billeder af "VM i speedway" , mega spændene og fed oplevelse, det skal jeg helt klart med til igen engang, hvis jeg får lov selfølgelig 😍
hvilke af mine billeder af i bedst kunne lide? jeg har samlet nogle af dem jeg selv synes var fede fra de 4 arrangementere her i opslaget 🥰