11/10/2024
Hej alle 📸
Der har været meget stille på min side men af god grund 🤍
Jeg er blevet sygemeldt på ubestemt tid lige nu og lige så snart jeg er klar igen vil jeg begynde stille op igen MEN ting tager tid og Rom blev ikke bygget på en dag
Det skal jeg prøve selv huske 🤍
Jeg er ked af de gener det medføre men håber på forståelse og ro 🤍
De bedste hilsner Nadia 🤎