01/01/2026
Deze snoetjes, Jaaaa vele zullen het al vaak gelezen hebben MAAR,
Hiermee begon mijn verhaal, mijn avontuur... De Passie was er, en zun gaven mij het vertrouwen, de kracht om hier iets mee te doen!
Werken aan mezelf als fotograaf, want zoals ik altijd zeg; Iedereen kan het zijn, of zoals vele het zeggen om me af tebreken iedereeen kan op een knopje duwen! JA DAT IS WAAR...
Maar je moet de passie hebben, het juiste moment, de liefde die je ziet in een beeldopname, de afwerking... dit gaat niet op 1 dag, 1 uur,1 minuut!
Je moet het met passie doen, dan kom je ver!
Deze lieve schatten, hier begon het mee...
van zwangerschap naar newborn, naar kerst, naar zomershoot, valentijn, herfst... je kan het niet gek genoeg bedenken of ze geloofde in mij, in mijn camera, in mijn kunnen!!
Telkens als ik een gallerij aflever... de spanning heb ik altijd🤭
Maar als je dan hoort hoe gegroeid ik ben en je gelooft en ziet het zelf.. DAT IS MIJN KRACHT!!!
2026, zal mijn jaar worden, met mijn camera & met mezelf !😍🥳🫶